Шаблоны Joomla Joomla
Тернопільська обл., м. Підгайці, вул. Майдан Незалежності, 2
   
+380354223086

ranking_edukacja.jpg

 

Рейтинговий список

 

learning-2.jpg

Результати

вступних випробувань з української мови (диктант)

  1. Антонів Ірина – 9 (девять )

  2. Візниця Тетяна – 8 (вісім)

  3. Ворох Тетяна - 9 (девять )

  4. Гаврилів Ілона - 8 (вісім)

  5. Гераус Василина – 7 (сім)

  6. Говоруха Тетяна - 8 (вісім)

  7. Гриців Вікторія - 9 (девять )

  8. Залуцька Зоряна - 8 (вісім)

  9. Замроз Тетяна - 8 (вісім)

  10. Даншанин Галина - 9 (девять )

  11. Качоровський Степан - 7 (сім)

  12. Кащій Христина - 8 (вісім)

  13. Квік Анна –Марія -8 (вісім)

  14. Ковальська Наталія – 10 (десять)

  15. Кирдяк Тетяна - 8 (вісім)

  16. Кравець Маряна - 8 (вісім)

  17. Кручак Лілія - 9 (девять )

  18. Купрата Марія – 10 (десять)

  19. Кушнір Роксолана - 9 (девять )

  20. Каменюк Віктор - 7 (сім)

  21. Лисак Софія - 8 (вісім)

  22. Марків Тетяна - 8 (вісім)

  23. Мацала Богдан - 9 (девять )

  24. Міхальцьо Вікторія -8 (вісім)

  25. Михайлик Маряна - 9 (девять )

  26. Небесна Марія - 8 (вісім)

  27. Пришляк Ганна - 9 (девять )

  28. Репяк Вікторія – 8 (вісім)

  29. Саньоцька Христина – 7 (сім)

  30. Семенюк Тетяна - 7 (сім)

  31. Середа Оксана – 9 (девять)

  32. Симанюк Ольга – 7 (сім)

  33. Слітинська Аліна – 8 (вісім)

  34. Стеців Наталія – 7 (сім)

  35. Трач Віта – 9 (девять)

  36. Червак Валентин – 8 (вісім)

  37. Шадловська Христина – 7 (сім)

  38. Шимчій Андріана - 8 (вісім)

  39. Фурдела Галина – 7 (сім)

  40. Щебивовк Юлія – 10 (десять)

  41. Хома Богдан – 6 (шість)

  42.  Ясінська Надія - 8 (вісім)

Відповідальний секретар

приймальної комісії Чупровська Л.В.

 

IMG_3012.JPG  З дипломом на руках, із зерном добра у серці залишали стіни рідної альма- матер випускники Галицького медичного коледжу у Підгайцях. Дійство проходило на Майдані Незалежності, що у центрі міста. Свято з випускниками розділили батьки, керівництво закладу, наставники, представники духовенства, влади району та жителі міста.

IMG_2990.JPG

  Ще вчорашні студенти з нетерпінням чекали вручення довгоочікуваних дипломів. І ось ця мить настала.

IMG_3027.jpg

  З вітальним словом до випускників звернувся директор ПВНЗ “ Галицький медичний коледж “, д.м.н., професор Стефан Хміль. “Ви станете висококваліфікованими спеціалістами - і ми матимемо привід гордитися вами. Наш коледж відзначає 10 - річчя і займає в системі освіти свою нішу. За цей період зроблено чимало. У 2007 році я запалився бажанням зробити щось корисне і приємне для своїх земляків,

IMG_3030.jpg

а саме-дати можливість дітям Галичини здобути медичну освіту. Відтоді завдяки сприянні міської влади ( і я їм вдячний за це, бо передали нам в оренду приміщення міської ратуші) старовинна ратуша ожила голосами молодих людей. У коледжі створена відповідна матеріально-технічна база: навчальні кабінети, комп'ютерний клас, наявні сучасні мультимедійні засоби. Хочу, аби історичне містечко Підгайці розвивалося і наповнювалося молоддю, бо якщо забрати з міста студентів-воно стане сірим і буденним. Ми робимо все для надання якісної освіти. Пишаємося своїми випускниками, адже за 10 років існування нашого закладу декілька сотень наших випускників досягли чималих професійних висот. Вони успішно працюють у медичних закладах не тільки України, а й за кордоном, стають кращими студентами медичних вишів, і не тільки. І це тішить мене як професора Тернопільського медичного університету і як керівника медичних клінік, де теж працюють наші випускники. Найбільше вдячних відгуків пацієнтів за працю маємо на адресу випускників саме Галицького медичного коледжу. І сьогодні 5 з вас будуть працевлаштовані у медичних клініках Львова і Тернополя. Шановні колеги, (сьогодні до вас звертаюся так уперше) наказую вам високо нести звання випускника Галицького медичного коледжу, бути милосердним до своїх пацієнтів, щоб люди цінували вас за щирі серця і врятовані життя.

IMG_2941.JPG

   Зі знаменною подією цьогорічних випускників привітав заступник директора з інноваційних технологій ПВНЗ “Галицький медичний коледж “ Василь Богачук.Він зазначив, що наше основне завдання - якісна підготовка молодших медичних спеціалістів відповідно до міжнародних стандартів. За результатами складеного ліцензованого іспиту “Крок М” високий результат показали випускники спеціальності “ сестринська справа “ -майже 90%. І це говорить про те, що ми готуємо висококласних фахівців медичної справи.

   Про перспективи розвитку і розширення міжнародної співпраці в межах освітніх програм  з країнами Близького Сходу і Африканського континенту говорив представник Посольства Нігерії в Україні, керівник міжнародного центру Принц Стенлі. До слова, абітурієнти з Іраку та Конго цьогоріч закінчили підготовче відділення Галицького медичного коледжу.

IMG_3016.JPG

  З напутніми словами до новоспечених медсестер і фельдшерів звернувся виконавчий директор ПВНЗ”Галицький медичний коледж” Дмитро Михайлюк. Він побажав бути хорошими фахівцями медичної галузі і нести у світ зерна любові та милосердя до ближнього, не забувати про рідну альма-матер.

IMG_3021.JPG

  Щирі слова також мовили перший заступник голови Підгаєцької РДА Іван Керницький та заступник голови районної ради Петро Калиняк.

IMG_2992.JPG

На щасливу подальшу долю та самовіддану працю на користь людям випускників благословили  місцеве духовенство - о. Петро Федів (УПЦ КП) та о. Ігор Комаринський (УГКЦ).

IMG_2949.JPG

IMG_20170707_110512.jpg

Шановні абітурієнти та батьки!

Триває прийом документів та заяв до ПВНЗ “Галицький медичний коледж” :

для вступників на основі базової загальної середньої освіти

(9 клас) - з 1.07. до 14.07;

для вступників на основі повної загальної середньої освіти - з 12.07 до 20.07.2017 року

Графік роботи приймальної комісії:

Дні тижня

Години

Понеділок - субота

09.00 – 17.00


IMG_20170707_110647.jpg

 

          ПРОГРАМА

та методичні рекомендації до вступного випробування

з дисципліни «Українська мова» для вступників

до ПВНЗ” Галицький медичний коледж” у 2017 році

1496754065_1111.png

Правила проведення вступного екзамену з української мови

Для вступного диктанту добираються тексти, максимально насичені вивченими орфограмами й пунктограмами. За метою висловлювання це можуть бути тексти-розповіді, описи чи міркування.

Методика проведення вступного диктанту має такі обов'язкові етапи:

- читання екзаменатором тексту диктанту в цілому;

- проведення лексико-семантичної роботи;

- виразне читання кожного речення зокрема - абітурієнти повинні на слух сприйняти інтонаційний малюнок його;

- читання речення логічно виділеними частинами (двічі кожну);

- перечитування викладачем речення в цілому - абітурієнти остаточно визначаються в пунктуації речення;

- роботи здаються вступниками одразу ж після перевірки за викладачем.

Після запису студентами (учнями) тексту диктанту не можна залишати роботи для самостійної перевірки. Психологічно це обґрунтовується так: у ході написання тексту увага абітурієнтів максимально концентрується, загострюється слух, активізується довільна пам'ять ( пригадується необхідний лінгвістичний матеріал), а вже під час самоперевірки розумова напруга спадає (і це цілком природно!), закрадаються сумніви, непевність у написанні і в результаті - правильне написання найчастіше виправляється на неправильне.

Важливе значення для успішного написання контрольного диктанту має рівень оперативної пам'яті студента (учня) - уміння утримувати і відповідно відтворювати на письмі по ходу диктування фрази, логічні частини тексту. Нерозвинена оперативна пам'ять збиває з колективного ритму письма, спонукає до перепитування, заглядання у всебіч і врешті спричинює відставання.

Критерії оцінювання навчальних досягнень з української мови за курс основної школи.

Основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності є текстовий диктант.

Перевірці підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та слова, визначені для запам'ятовування; ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації; належним чином оформляти роботу.

Для проведення екзамену у формі диктанту використовується текст, доступний для вступників після 9 класу обсягом від 180 до 190 слів.

Диктант оцінюється однією оцінкою на основі таких критеріїв:

- орфографічні та пунктуаційні помилки оцінюються однаково;

- помилка в слові, яке повторюється в диктанті кілька разів, вважається однією помилкою; помилки на одне правило, але в різних словах, вважаються різними помилками;

- розрізняють грубі й негрубі помилки, тобто такі, які не мають істотного значення для характеристики грамотності.

Практичні поради абітурієнтам

1.Не сподівайтесь, що складний випадок вам не дістанеться. Якраз навпаки-найскладніші випадки, винятки можуть бути саме у вашому диктанті. Отже, учіть всі правила.

2.Критично, вдумливо проаналізуйте свої помилки. Чому помилилися? Не знали правила зовсім? Забули? Переплутали з іншим? Були неуважними? Трапилось рідковживане слово? Не знали чи не чули цього слова? Якщо знайдете причину, легше запобігти їй.

3.Подумайте, які у вас можуть бути помилки. Скажімо, ви не дуже добре знаєте правила вживання апострофа чи помиляєтесь у написанні частки не з іншими словами, тоді в написаному тексті цілеспрямовано шукайте саме помилки на ці правила.

4.Пам'ятайте: помилка любить з'являтися там, де ви не знаєте слів, словоформ, синтаксичних структур.

5. Розчленовуйте всю орфографію і пунктуацію на частинки. Визначіть, що в кожній з них є основним. Орфограми, що пишуться за фонетичним принципом (небо, ліс, зорі, ходити, маяк, сніг) , вимагають лише уважного слухання. Для написання таких орфограм тренуйте слух . Це дає можливість грамотно писати при відносно слабкому знанні правил.

6. Пам'ятайте, що існують такі правила орфографії, які розходяться з правилами орфоепії: чується [стобойу], а пишеться з тобою. Відповідно: [милуйес.а] - милуєшся, [зустрічайуц:а] - зустрічаються та інші. Такі орфограми пишуться за морфологічним принципом. Вони побудовані на граматичній основі. У таких випадках треба добре знати будову слова, словотвір, частини мови та їхні морфологічні ознаки, систему відмінювання і дієвідмінювання. До таких орфограм належать відмінкові форми змінних частин мови, дієслівні форми, правопис суфіксів і префіксів та інші.

7. Серед пунктограм можна виділити інтонаційні, структурні й змістові (смислові). Найпростіше з інтонаційними: можна натренувати слух на окличну, питальну й розповідну інтонацію, на паузи. І якщо знати, якій інтонації і паузі який знак відповідає, то основний мінімум розділових знаків буде поставлений

Структурні пунктограми найважчі. Щоб ними користуватися, треба добре знати синтаксичну будову речення. Це основна кількість розділових знаків і основні правила їх розстановки.

Змістові (смислові) пунктограми є спільними зі структурними, бо синтаксична будова речення відображає його зміст, є формою логічного наповнення. Але один логічний зміст може мати кілька синтаксичних структур із різними розділовими знаками: як приїду - зайду; після приїзду зайду; коли приїду, то зайду.

8. При самостійній перевірці, якщо немає можливості прочитати написане вголос, бажано озвучувати його подумки. Бо часто те, що написали, при озвученні виявиться зовсім іншим.

А найголовніше - будьте максимально уважними. Успіхів вам.



Поширити в соцмережах

Залишити комертар