- Деталі
- Автор: Мирослав Романович
- Категорія: новини
- Перегляди: 2272
Результати
вступних випробувань з української мови (диктант)
-
Антонів Ірина – 9 (дев’ять )
-
Візниця Тетяна – 8 (вісім)
-
Ворох Тетяна - 9 (дев’ять )
-
Гаврилів Ілона - 8 (вісім)
-
Гераус Василина – 7 (сім)
-
Говоруха Тетяна - 8 (вісім)
-
Гриців Вікторія - 9 (дев’ять )
-
Залуцька Зоряна - 8 (вісім)
-
Замроз Тетяна - 8 (вісім)
-
Даншанин Галина - 9 (дев’ять )
-
Качоровський Степан - 7 (сім)
-
Кащій Христина - 8 (вісім)
-
Квік Анна –Марія -8 (вісім)
-
Ковальська Наталія – 10 (десять)
-
Кирдяк Тетяна - 8 (вісім)
-
Кравець Мар’яна - 8 (вісім)
-
Кручак Лілія - 9 (дев’ять )
-
Купрата Марія – 10 (десять)
-
Кушнір Роксолана - 9 (дев’ять )
-
Каменюк Віктор - 7 (сім)
-
Лисак Софія - 8 (вісім)
-
Марків Тетяна - 8 (вісім)
-
Мацала Богдан - 9 (дев’ять )
-
Міхальцьо Вікторія -8 (вісім)
-
Михайлик Мар’яна - 9 (дев’ять )
-
Небесна Марія - 8 (вісім)
-
Пришляк Ганна - 9 (дев’ять )
-
Реп’як Вікторія – 8 (вісім)
-
Саньоцька Христина – 7 (сім)
-
Семенюк Тетяна - 7 (сім)
-
Середа Оксана – 9 (дев’ять)
-
Симанюк Ольга – 7 (сім)
-
Слітинська Аліна – 8 (вісім)
-
Стеців Наталія – 7 (сім)
-
Трач Віта – 9 (дев’ять)
-
Червак Валентин – 8 (вісім)
-
Шадловська Христина – 7 (сім)
-
Шимчій Андріана - 8 (вісім)
-
Фурдела Галина – 7 (сім)
-
Щебивовк Юлія – 10 (десять)
-
Хома Богдан – 6 (шість)
-
Ясінська Надія - 8 (вісім)
Відповідальний секретар
приймальної комісії Чупровська Л.В.
- Деталі
- Автор: Мирослав Романович
- Категорія: новини
- Перегляди: 3307
З дипломом на руках, із зерном добра у серці залишали стіни рідної альма- матер випускники Галицького медичного коледжу у Підгайцях. Дійство проходило на Майдані Незалежності, що у центрі міста. Свято з випускниками розділили батьки, керівництво закладу, наставники, представники духовенства, влади району та жителі міста.
Ще вчорашні студенти з нетерпінням чекали вручення довгоочікуваних дипломів. І ось ця мить настала.
З вітальним словом до випускників звернувся директор ПВНЗ “ Галицький медичний коледж “, д.м.н., професор Стефан Хміль. “Ви станете висококваліфікованими спеціалістами - і ми матимемо привід гордитися вами. Наш коледж відзначає 10 - річчя і займає в системі освіти свою нішу. За цей період зроблено чимало. У 2007 році я запалився бажанням зробити щось корисне і приємне для своїх земляків,
а саме-дати можливість дітям Галичини здобути медичну освіту. Відтоді завдяки сприянні міської влади ( і я їм вдячний за це, бо передали нам в оренду приміщення міської ратуші) старовинна ратуша ожила голосами молодих людей. У коледжі створена відповідна матеріально-технічна база: навчальні кабінети, комп'ютерний клас, наявні сучасні мультимедійні засоби. Хочу, аби історичне містечко Підгайці розвивалося і наповнювалося молоддю, бо якщо забрати з міста студентів-воно стане сірим і буденним. Ми робимо все для надання якісної освіти. Пишаємося своїми випускниками, адже за 10 років існування нашого закладу декілька сотень наших випускників досягли чималих професійних висот. Вони успішно працюють у медичних закладах не тільки України, а й за кордоном, стають кращими студентами медичних вишів, і не тільки. І це тішить мене як професора Тернопільського медичного університету і як керівника медичних клінік, де теж працюють наші випускники. Найбільше вдячних відгуків пацієнтів за працю маємо на адресу випускників саме Галицького медичного коледжу. І сьогодні 5 з вас будуть працевлаштовані у медичних клініках Львова і Тернополя. Шановні колеги, (сьогодні до вас звертаюся так уперше) наказую вам високо нести звання випускника Галицького медичного коледжу, бути милосердним до своїх пацієнтів, щоб люди цінували вас за щирі серця і врятовані життя.
Зі знаменною подією цьогорічних випускників привітав заступник директора з інноваційних технологій ПВНЗ “Галицький медичний коледж “ Василь Богачук.Він зазначив, що наше основне завдання - якісна підготовка молодших медичних спеціалістів відповідно до міжнародних стандартів. За результатами складеного ліцензованого іспиту “Крок М” високий результат показали випускники спеціальності “ сестринська справа “ -майже 90%. І це говорить про те, що ми готуємо висококласних фахівців медичної справи.
Про перспективи розвитку і розширення міжнародної співпраці в межах освітніх програм з країнами Близького Сходу і Африканського континенту говорив представник Посольства Нігерії в Україні, керівник міжнародного центру Принц Стенлі. До слова, абітурієнти з Іраку та Конго цьогоріч закінчили підготовче відділення Галицького медичного коледжу.
З напутніми словами до новоспечених медсестер і фельдшерів звернувся виконавчий директор ПВНЗ”Галицький медичний коледж” Дмитро Михайлюк. Він побажав бути хорошими фахівцями медичної галузі і нести у світ зерна любові та милосердя до ближнього, не забувати про рідну альма-матер.
Щирі слова також мовили перший заступник голови Підгаєцької РДА Іван Керницький та заступник голови районної ради Петро Калиняк.
На щасливу подальшу долю та самовіддану працю на користь людям випускників благословили місцеве духовенство - о. Петро Федів (УПЦ КП) та о. Ігор Комаринський (УГКЦ).
- Деталі
- Автор: Мирослав Романович
- Категорія: новини
- Перегляди: 2439
Шановні абітурієнти та батьки!
Триває прийом документів та заяв до ПВНЗ “Галицький медичний коледж” :
для вступників на основі базової загальної середньої освіти
(9 клас) - з 1.07. до 14.07;
для вступників на основі повної загальної середньої освіти - з 12.07 до 20.07.2017 року
Графік роботи приймальної комісії:
-
Дні тижня
Години
Понеділок - субота
09.00 – 17.00
- Деталі
- Автор: Мирослав Романович
- Категорія: новини
- Перегляди: 5513
ПРОГРАМА
та методичні рекомендації до вступного випробування
з дисципліни «Українська мова» для вступників
до ПВНЗ” Галицький медичний коледж” у 2017 році
Правила проведення вступного екзамену з української мови
Для вступного диктанту добираються тексти, максимально насичені вивченими орфограмами й пунктограмами. За метою висловлювання це можуть бути тексти-розповіді, описи чи міркування.
Методика проведення вступного диктанту має такі обов'язкові етапи:
- читання екзаменатором тексту диктанту в цілому;
- проведення лексико-семантичної роботи;
- виразне читання кожного речення зокрема - абітурієнти повинні на слух сприйняти інтонаційний малюнок його;
- читання речення логічно виділеними частинами (двічі кожну);
- перечитування викладачем речення в цілому - абітурієнти остаточно визначаються в пунктуації речення;
- роботи здаються вступниками одразу ж після перевірки за викладачем.
Після запису студентами (учнями) тексту диктанту не можна залишати роботи для самостійної перевірки. Психологічно це обґрунтовується так: у ході написання тексту увага абітурієнтів максимально концентрується, загострюється слух, активізується довільна пам'ять ( пригадується необхідний лінгвістичний матеріал), а вже під час самоперевірки розумова напруга спадає (і це цілком природно!), закрадаються сумніви, непевність у написанні і в результаті - правильне написання найчастіше виправляється на неправильне.
Важливе значення для успішного написання контрольного диктанту має рівень оперативної пам'яті студента (учня) - уміння утримувати і відповідно відтворювати на письмі по ходу диктування фрази, логічні частини тексту. Нерозвинена оперативна пам'ять збиває з колективного ритму письма, спонукає до перепитування, заглядання у всебіч і врешті спричинює відставання.
Критерії оцінювання навчальних досягнень з української мови за курс основної школи.
Основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності є текстовий диктант.
Перевірці підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та слова, визначені для запам'ятовування; ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації; належним чином оформляти роботу.
Для проведення екзамену у формі диктанту використовується текст, доступний для вступників після 9 класу обсягом від 180 до 190 слів.
Диктант оцінюється однією оцінкою на основі таких критеріїв:
- орфографічні та пунктуаційні помилки оцінюються однаково;
- помилка в слові, яке повторюється в диктанті кілька разів, вважається однією помилкою; помилки на одне правило, але в різних словах, вважаються різними помилками;
- розрізняють грубі й негрубі помилки, тобто такі, які не мають істотного значення для характеристики грамотності.
Практичні поради абітурієнтам
1.Не сподівайтесь, що складний випадок вам не дістанеться. Якраз навпаки-найскладніші випадки, винятки можуть бути саме у вашому диктанті. Отже, учіть всі правила.
2.Критично, вдумливо проаналізуйте свої помилки. Чому помилилися? Не знали правила зовсім? Забули? Переплутали з іншим? Були неуважними? Трапилось рідковживане слово? Не знали чи не чули цього слова? Якщо знайдете причину, легше запобігти їй.
3.Подумайте, які у вас можуть бути помилки. Скажімо, ви не дуже добре знаєте правила вживання апострофа чи помиляєтесь у написанні частки не з іншими словами, тоді в написаному тексті цілеспрямовано шукайте саме помилки на ці правила.
4.Пам'ятайте: помилка любить з'являтися там, де ви не знаєте слів, словоформ, синтаксичних структур.
5. Розчленовуйте всю орфографію і пунктуацію на частинки. Визначіть, що в кожній з них є основним. Орфограми, що пишуться за фонетичним принципом (небо, ліс, зорі, ходити, маяк, сніг) , вимагають лише уважного слухання. Для написання таких орфограм тренуйте слух . Це дає можливість грамотно писати при відносно слабкому знанні правил.
6. Пам'ятайте, що існують такі правила орфографії, які розходяться з правилами орфоепії: чується [стобойу], а пишеться з тобою. Відповідно: [милуйес.а] - милуєшся, [зустрічайуц:а] - зустрічаються та інші. Такі орфограми пишуться за морфологічним принципом. Вони побудовані на граматичній основі. У таких випадках треба добре знати будову слова, словотвір, частини мови та їхні морфологічні ознаки, систему відмінювання і дієвідмінювання. До таких орфограм належать відмінкові форми змінних частин мови, дієслівні форми, правопис суфіксів і префіксів та інші.
7. Серед пунктограм можна виділити інтонаційні, структурні й змістові (смислові). Найпростіше з інтонаційними: можна натренувати слух на окличну, питальну й розповідну інтонацію, на паузи. І якщо знати, якій інтонації і паузі який знак відповідає, то основний мінімум розділових знаків буде поставлений
Структурні пунктограми найважчі. Щоб ними користуватися, треба добре знати синтаксичну будову речення. Це основна кількість розділових знаків і основні правила їх розстановки.
Змістові (смислові) пунктограми є спільними зі структурними, бо синтаксична будова речення відображає його зміст, є формою логічного наповнення. Але один логічний зміст може мати кілька синтаксичних структур із різними розділовими знаками: як приїду - зайду; після приїзду зайду; коли приїду, то зайду.
8. При самостійній перевірці, якщо немає можливості прочитати написане вголос, бажано озвучувати його подумки. Бо часто те, що написали, при озвученні виявиться зовсім іншим.
А найголовніше - будьте максимально уважними. Успіхів вам.