Педагогічний колектив коледжу має високий науково-методичний потенціал і успішно втілює інноваційні методи навчання в життя. А організовує цей процес методист коледжу, Бартошів Ольга Володимирівна
Методична робота в коледжі- це цілісна система взаємопов’язаних дій і заходів, спрямованих на підвищення результативності навчально-виховного процесу, досягнення оптимальних результатів у професійній підготовці майбутніх медиків.
В навчальному закладі склалась відповідна структура науково-методичної роботи.
Структура методичної роботи колледжу:
Змістом науково-методичної роботи в коледжі є:
Основні завдання науково-методичної роботи в коледжі:
Основною метою науково-методичної роботи коледжу є підвищення якості освіти студентів коледжу за допомогою використання в навчально-виховному процесі сучасних педагогічних технологій; професійна підготовка спеціалістів для сфери медицини.
Однією з колективних форм науково-методичної роботи є реалізація генеральної навчально-методичної проблеми, над якою працює
педагогічний колектив коледжу: «Використання новітніх технологій навчання,як важливого чинника підвищення якості підготовки та становлення особистості медичного працівника ».
Практичний аспект роботи над головною науково-методичною проблемою коледжу полягає в удосконаленні освітнього процесу, результати якого заслуховуються та демонструються на:
Кращий досвід викладачів з навчально-методичної проблеми оформляється в інформаційно-методичних вісниках:
З метою проведення навчальної та методичної діяльності, підвищення професійної майстерності, впровадження досягнень педагогічної науки, ефективності застосування сучасних форм, методів та засобів навчання, реалізації методичної проблеми в коледжі працює2 предметних циклових комісій та методичне об’єднання кураторів груп.
Керівництво роботою предметних циклових комісій здійснюють голови ПЦК, які обираються з найбільш компетентних викладачів.
Щомісячно проводяться засідання ПЦК, на яких обговорюються актуальні питання психолого-педагогічної науки та методики викладання предметів.
Великий досвід нагромаджений в проведенні позааудиторних заходів. Щорічно у коледжі за затвердженим графіком проходять тижні предметних циклових комісій.
Чільне місце в позааудиторній науково-методичній роботі займає організація та здійснення науково-пошукової роботи викладачів та студентів.Вже стало традицією на завершення тижня знань кожній предметній цикловій комісії здійснювати презентацію портфоліо педагогічного досвіду з науково-методичної проблеми, над якою працюють члени методичних комісій, з використанням електронного мультимедійного супроводу.
Одна із колективних форм методичної роботи- відкриті заняття. Їх мета – підвищення майстерності викладачів.
Тільки через самоосвіту і творчий пошук викладач приходить до своєї майстерності. А цьому сприяють відкриті заняття та налагоджене взаємовідвідування, яке має істотне значення у підвищенні педагогічної майстерності викладачів.
Окремим розділом методичної роботи є робота із викладачами-початківцями.Традиційно проходять заняття Школи викладача-початківця.
Останнім часом у роботі навчального закладу, поряд з традиційними заходами, використовуємо нетрадиційні форми організації методичної роботи:
Важливою формою управління розвитком професійної компетентності викладачів є атестація.
Атестація викладачів – це важливий засіб підтримки академічних і професійних стандартів, основна форма контролю діяльності викладачів. Із метою оцінювання стану організації та реалізації навчально-виховного процесу перед атестацією проводяться творчі звіти педагогічних працівників.
Методичний кабінет - центр творчої думки викладача. Роботою методичного кабінету керує методист разом із заступником директора з навчальної роботи.
Основна мета методичного кабінету -створення умов для розвитку творчого потенціалу викладачів і студентів.
Методичний кабінет - це робочий куточок, структура й наповнюваність якого чітко продумані та створені так, що навчально-методичні матеріали знаходяться та зберігаються зручно та раціонально для використання. Створені папки:
Методичний кабінет має доступ до Інтернету.
Методичні рекомендації кураторам щодо проведення батьківських зборів
Методичні рекомендації (скачати)